Horúcu linku pre dodržiavanie súladu vlastní a monitoruje Výbor preaudit , ktorý je súčasťou predstavenstva spoločnosti Novo Nordisk.
Ak ste zamestnancom spoločnosti Novo Nordisk, odporúčame vám, aby ste prostredníctvom miestneho manažmentu, miestneho právneho alebo personálneho personálu. Ak to nie je možnosť, môžete použiť možnosti uvedené nižšie.
Záležitosti týkajúce sa obchodnej etiky, účtovných otázok a podvodov, spoločnosti Nordisk Way, možných porušení ochrany osobných údajov, kvality alebo iných záležitosti, ktoré zahŕňajú právne riziká a/alebo iné závažné riziká pre Spoločnosť Nordisk by sa mala nahlási na horúcu linku pre dodržiavanie predpisov. Nájdete tu príklady, ktoré sa týkajú správy nižšie.
Upozorňujeme, že horúca linka pre dodržiavanie predpisov sa nemá používať na nahlasovanie sťažností zákazníkov, vedľajších účinkov alebo produktov. Láskavo použite odkazy v ľavom menu pre hlásenie týchto obáv.
Príklady zahŕňajú nesprávne predajných a marketingových činností, poskytovanie alebo prijímanie výhody, nevhodný odber vzoriek výrobkov, nesprávne vzťahy so zákazníkmi alebo tretími stranami a nevhodné interakcie pacientov.
Príklady zahŕňajú vážne nespravodlivé zaobchádzanie so zamestnancom, širšie riadenie nevhodné správanie alebo odvetné opatrenia.
Príklady zahŕňajú podvodné účtovnej závierky, nedostatočných vnútorných kontrol, falšovanie a zneužívanie majetku alebo krádeže NN.
Je možné oznámiť znepokojenie horúcej linky pre dodržiavanie predpisov telefonicky alebo online.
Horúcu linku pre dodržiavanie predpisov prevádzkuje tretia strana a strana si môže vybrať, či je anonymná. Vyzývame však všetkých, aby reportérov, aby sa identifikovali, aby sme mohli lepšie a udržiavať kontakt s reportérom počas vyšetrovania.
Ďalšie pokyny a príslušné telefónne čísla nájdete na Portál hlásenia horúcej linky súladu
Je možné vybrať medzi viacerými jazykmi v pravom hornom rohu rohu pri otváraní odkazu. Pri nahlasovanie prípadu telefonicky, prosím, očakávajte miernu čakaciu dobu predtým, ako je agent k dispozícii na odpoveď hovoru.
Horúca linka pre dodržiavanie predpisov portál na podávanie správ
Portál hlásenia horúcej linky súladu – Irán (Prosím, použite tento odkaz, ak sa nachádzate v Iráne)
Keď nahlásite prípad telefonicky alebo online, dostanete jedinečný a zobrazí sa výzva na vytvorenie súvisiaceho hesla.
Pomocou týchto informácií môžete skontrolovať stav vášho prípadu, zistiť, či existujú nejaké otázky k vašej správe a poskytnúť ďalšie informácie.
Netolerujeme diskrimináciu ani odvetné opatrenia voči osobám, ktoré v dobrej viere urobiť správu alebo sa zúčastniť na vyšetrovaní. Ak máte domnievať sa, že ste boli odplatnení za nahlasovanie alebo účasť na vyšetrovaní, mali by ste sa okamžite obrátiť na Linka na dosiahnutie súladu. Všetky takéto správy sa budú vyšetrovať dôverne.
Horúca linka pre dodržiavanie predpisov má sídlo v Kodani v Dánsku. Je dôležité, aby preto podliehajú obmedzeniam Dánska a Európskej únie v súvislosti takýchto správ.